Blogging with Common Sense

Impresii din Delta

Anul acesta am fost prima data in viata mea in Delta  la Sf. Gheorghe. Era pe lista de TODO-uri pentru acest an.

Ce mi-a placut:

– am vazut o colonie de pelicani, de mult timp imi doream sa vad asa ceva, pentru mine pelicanii reprezinta simbolul deltei.

– nisipul fin, plaja putin populata si ca apa care nu era adanca (poti sa mergi lejer 30-40 m in larg si nu-ti ajunge pana la gat).

– aici poti vedea locul unde Dunarea intalneste Marea Neagra; e interesant sa vezi diferenta de culoare a apei si mai ales sa simti diferenta de temperatura.

– festivalul Anonimul – joi am vizionat filmul Zero a lui Pawel Borowski care a castigat editia din acest an. Mi-a placut atmosfera dar si cum a prezentat Miruna Micu-Berescu

– am fost placut surprins sa vad multi straini (mai ales germani si francezi). Multi poate si din cauza festivalului.

Ce nu mi-a placut

– doamna unde am stat nu se pricepea sa gateasca pestele; deja dupa 2 zile in care am mancat doar peste incepeam sa vizez la cartofi prajiti cu branza

– tantarii care te atacau cum se lasa seara (pe la 8:30) si care te piscau si prin camasa, tricou; in a 2-a zi de Anonimul eram imbracat cu blugi si eram dat cu Autan pe gat si pe urechi. Am observat ca dupa 9:30-10 tantarii erau mai relaxati, probabil la ora aia erau satuli.

– calatoriile cu barca mi s-au parut scumpe, 50 ron de persoana pentru 2 ore de plimbat, timp in care nu vezi mare lucru dar sa zicem ca nu mergi in fiecare zi.

– la festival cateva filme se vedeau prost, parca erau niste CAM-uri de pe retea.

Lasă un răspuns

