Blogging with Common Sense

Kindle 3 – Latest Generation

Drumul acasa-serviciu il petrec de cele mai multe ori in tramvai, cam 30-45 minute doar dus, timp care trece mai repede daca citesc ceva. Cum pretul la ereadere a inceput sa scada m-am hotarat sa-mi fac un cadou util.

Prima optiune a fost Nook de la Barnes & Noble – gasisem unul pe okazii.ro dar pana m-am hotarat sa-l cumpar s-a dat.

Dupa mustrari de constiinta m-am gandit sa-mi cumpar un iRiver Story dar am renuntat la idee cand am citit ca unui cumparator i s-a imprastiat cerneala E-Ink dupa ce l-a pus in geanta unui laptop asa ca m-am hotarat sa imi cumpar un Kindle 2. Am gasit o oferta din Bucuresti la 7 milioane dar inainte de a lua legatura cu cel care il vindea m-am documentat putin.

Am aflat ca in urma cu doar 2 saptamani a aparut Kindle generatia a 3-a (20% faster page returns, 50% better contrast ..) care culmea se livreaza si in Romania (insa dupa 27 August sau asa ceva). Am facut precomanda si pe langa ereader m-am hotarat sa achizionez si un adaptor universal si o coperta cu led (pentru citit noaptea). Surpriza mea a fost cand am vazut ca ce am comandat imi va fi trimis in tara pe bucati adica intai adaptorul, coperta pe la sfarsitul lui august si ereader-ul care este cel mai important prin septembrie (inca nu se stie sigur cand).

Adaptorul a ajuns in 5 zile fiind transmis folosind Priority International Courier prin DHL care m-au sunat pentru CNP (trebuie la vama).  Banii mi-au fost luati automat din contul pe care l-am trecut cand am facut comanda; pe langa pretul produsului am mai platit o taxa de Shipping & Handling – pentru adaptor a fost 10.99$ (se afiseaza pe site – sunt curios daca pentru toate produsele e aceeasi suma).

Din cate am auzit se poate face comanda si pe site-ul amazon.uk unde taxele ar trebui sa fie mai mici caci coletul se trimite din Uniunea Europeana. Se poate comanda din UK doar daca locuiesti in Marea Britanie.

Un review in episodul urmator.

8 responses

  1. Pingback: Amazon Kindle 3rd Generation – Review – Ep. 2 « I think therefore i blog

  2. Dar Kindle e si mai scump pe amazon.co.uk Deci tot acolo ajungi cu taxele de shipping.

    9 Septembrie 2010 la 10:05

  3. Imi poti spune la ce procent se ridica taxele vamale ? Banui ca l-ai achizitionat dupa 1 iulie, asa ca ai platit si TVA de 24%.

    9 Noiembrie 2010 la 9:24

    • Se pare ca nu ai citit si articolul din Episodul urmator. Am platit 189$ ebook reader-ul + 13.49$ (Shipping & Handling) la care s-au adaugat 191 RON (Taxe vamale de 3,7% + TVA 24% )

      9 Noiembrie 2010 la 10:22

      • Ai dreptate, scuzele mele.
        Daca acesta este achizitionat din US si apoi trimis via posta in Romania, se sare cumva peste TVA si taxe ?

        9 Noiembrie 2010 la 12:13

      • In tara este trimis prin UPS, nu cred ca esti scutit la Posta, depinde in ce tip de produs se incadreaza la vama (codul TARIC). Am auzit ca nu se percep taxe daca produsul este sub 150E, deci pentru un kindle wi-fi fara 3G (139$) nu ar trebui sa platesti in plus.

        9 Noiembrie 2010 la 14:04

  4. Hmm

    „Am auzit ca nu se percep taxe daca produsul este sub 150E, deci pentru un kindle wi-fi fara 3G (139$) nu ar trebui sa platesti in plus.”

    Poate cineva confirma asta?

    16 Noiembrie 2010 la 12:58

Lasă un răspuns

