Blogging with Common Sense

Colectia Twilight cumparata online

foto: enbargain.com

Carti cumparate online, nu ebook-uri, ca sa fie clar.

De Sf. Maria m-am gandit sa-i fac o surpriza surorii mele si sa-i cumpar colectia Twilight. Filmele deja le-a vazut dar am auzit ca nu se ridica la nivelul cartilor. Am cautat pe site-ul Diverta si Carturesti dar mi s-au parut prea scumpe (170-190 RON) asta pana am ajuns la site-ul http://www.librarie.net de unde le-am cumparat ramburs la pretul de 126 ron

Joi am comandat pe site, am ales optiunea Posta Romana ca sa nu mai platesc taxe, vineri am primit mail de confirmare ca au fost trimise si Luni deja erau venite la Oficiul Postal.

Cu ocazia asta am aflat ca poti primi la Posta un pachet la ce Oficiu Postal doresti, asta prin serviciul Post Restant. Astfel, la destinatar treci Post Restant si numarul Oficiului Postal plus numele tau. La cateva zile dupa ce ti-a fost trimis pachetul, te prezinti cu buletinul la Oficiul Postal, sectia Post Restant.

2 responses

  1. „Filmele deja le-a vazut dar am auzit ca nu se ridica la nivelul cartilor”

    well, cartile chiar nu trec de(au) niciun nivel asa ca filmele nu au ce depasi🙂

    9 Septembrie 2010 la 10:15

  2. twilightsagaforever

    acum colectia este 200 lei..:(

    13 Ianuarie 2013 la 18:24

Lasă un răspuns

