Blogging with Common Sense

Margarina

Ieri am cumparat o margarina la care tot vad reclama ca te protejeaza, are vitamina Bx,y,z. Imi place ca are continutul sigilat cu o pelicula de staniol. Asta mi-a adus aminte de vremurile din facultate cand imi mai cumparam unt/margarina pe care o devoram cu dulceata de cirese amare.

Problema era ca din fiecare caserola lipsea o anumita cantitate, nu mult, ca si cum ai lua o lingura buna. Asa erau toate in magazinul din campus. Primul gand a fost ca le testeaza cei de la fabrica sa vada daca sunt ok (stupid kid), nu mi-am imaginat nicioadata ca era posibil ca cineva sa sustraga o anumita cantitate suficienta pentru un mic dejun copios.

Lasă un răspuns

