Blogging with Common Sense

Coperta pentru Kindle

Principalul motiv pentru care mi-am cumparat un ebook reader este ca ma saturasem sa iau cu mine carti mari, mai ales ca atunci citeam colectia Millenium  (ultimul volum are 800 de pagini). Cum de-abia aparuse Kindle 3, nu am avut multe optiuni in ceea ce priveste coperta asa ca mi-am comandat-o pe cea cu lumina care cu tot cu taxe m-a ajuns 299 RON aproape jumatate cat a fost Kindle-ul.
La primul contact cu ebook readerul am ramas impresionat de cat de usor este dar dupa ce i-am pus coperta mi-am dat seama ca s-a dublat ca si greutate adica aproape 450g mai mult decat o carte obisnuita insa de curand am avut ocazia sa testez o coperta de la kindleromania .

In primul rand am ramas impresionat de cat de usoara este in comparatie cu cea pe care o aveam eu.

Noua coperta are o capsa cu magnet mult mai utila fata de elasticul de la coperta cu lumina plus ca fixeaza mai bine ebook readerul prin cele 4 legaturi din colturi si are un buzunar unde puteti pastra carti de vizita sau chiar pasaportul si biletul de avion cand cititi in aeroport.

Coperta este facuta dintr-un material care imita pielea iar pe interior are un material moale care protejeaza ecranul ebook reader-ului.

Daca v-a placut si aveti nevoie de o coperta care sa va protejeze Kindle-ul atunci o puteti achizitiona de pe Kindle Romania.

Alte lucruri interesante legate de Kindle 3 gasiti aici.

11 responses

  1. Eu mi-am luat aceeasi coperta de pe dealextreme
    http://www.dealextreme.com/p/protective-pu-leather-case-for-kindle-3-black-49301
    Dupa cum vezi, pretul ei este de 10 usd iar taxele de transport sunt 0. Singura chestiune nasoala este ca pachetul iti ajunge cam in 3-4 saptamani.

    4 Iulie 2011 la 11:57

  2. marius chelaru

    @haules – Trebuie sa platesti TVA sau vama ?

    4 Iulie 2011 la 12:27

    • Coletul a venit la posta, n-am platit nimic pentru el. Pe coperta respectiva si pe inca niste chestiute de 2 USD am platit in jur de 40 Lei

      4 Iulie 2011 la 13:32

  3. Eu recomand ca fiecare posesor de Kindle sa investeasca intr-o coperta, sincer sa fiu nu as astepta 3-4 saptamani pentru 10-20 de lei. Varianta dealextreme poate fi luata in considerare daca dai comanda cu cateva saptamani inainte sa achizitionezi un ebook reader.

    4 Iulie 2011 la 12:57

  4. Multumesc pentru review, chiar imi este util. Pana acum nu am scos deloc din casa Kindle-ul de frica sa nu sparg ecranul si pentru ca momentan nu-mi permit sa iau coperta de pe Amazon, sau alte huse pe care le-am mai vazut. Toate sunt foarte faine dar cu transportul + tva care trebuie platit la vama nu am considerat ca se mertia. Am vazut-o si pe aceasta din Ro si tot ezitam pentru ca nu as fi vrut nici una execrabila. Dar din cate zici tu, pare acceptabil mai ales ca am vazut ca i-au scazut pretul fata de ultima oara cand m-am uitat eu dupa ea. Asadar…multumesc🙂.

    4 Iulie 2011 la 16:57

  5. Constantin

    De ceva luni imi tot tavalesc kindleul meu prin rucsac, dar m-ai convins, o iau, luasem in calcul greutatea celei din piele de bocanci de texas ranger care costa mult pe amazon, insa coperta asta il va face fericit.
    Salutari de la un cititor.

    12 Iulie 2011 la 0:52

  6. Eu mi-am cumparat kindel-ul de la Emag. I-am atasat o coperta de la ei, dar dinr-aia fara lumina. Dupa o saptamana, am constatat ca nu mai pot deschide device-ul. Avea poza de coperta dar in rest era inert. Am intrebat in dreapta si-n stanga. Nimeni nu putea da un raspuns. Am cautat pe site-uri si am gasit un post in care cineva tocmai se plangea ca a patit exact ca mine si ca de vina este coperta in cauza (cea fara lumina), care deranjeaza nus’ce contact intern. M-am dus cu kindel-ul inapoi la Emag. L-au intors pe toate partile dar n-au reusit sa-l faca sa iasa din hibernare, asa ca mi-au dat altul. Au luat inapoi si coperta. Mi-am luat o coperta de tableta Galaxy, tot de la Emag. Vine perfect, dar n-am sentimentul acela placut ca deschid o carte, pentru ca e doar un port, ca la telefon. E chiar incomod. Voi cumpara coperta din reclama pentru ca am vazut-o la unul, in tramvai. Omul a fost amabil, m-a lasat sa ma uit.

    14 August 2011 la 21:46

  7. Sa sti ca am patit si eu ca Kindle-ul sa se blocheze pe o imagine din screen saver. Dar indata ce l-am cuplat la calculatorul prin cablu USB s-a resetat si pe urma nu am mai avut probleme cu el.

    22 Noiembrie 2011 la 18:02

  8. Kafi

    Din ce am citit pe amazon.com sunt probleme cu copertile… cele cu buton magnetic afecteaza intr-un mod nu tocmai placut ecranul, iar cele cu balamale, din cauza contactelor (se duce stratul cu care sunt acoperite) busesc kindle-ul, uneori, definitiv si irevocabil. A avut cineva probleme de genul asta pana acum?

    24 Noiembrie 2011 la 1:06

  9. Am citit ca ebook readerul nu e afectat de magnetul de prindere de la coperti, iar legat de lamelele de prindere am auzit si eu ca au fost probleme cu primele generatii de coperti dar cred ca s-a remediat problema.
    Eu am avut o coperta cu lampa care avea lamele si nu am avut nici o problema.

    24 Noiembrie 2011 la 9:53

  10. Pingback: Coperta si folia de protectie pentru Kindle | Cartile din viata mea

Lasă un răspuns

