Blogging with Common Sense

Banc misogin

Iarna trecută, o tipă corporatistă îi povestea celei mai bune prietene:
– Acum câteva seri veneam obosită de la muncă de la biroul din Pipera, mergeam pe trotuarul strâmt mărginit de munții de nămeți, înotam prin zăpada afânată și rece, gheaţa era peste tot în jur, iar eu eram în pantofiorii mei Dolce & Gabbana cu care sunt atât de sexy…. wow! ce sexy ma simt în ei, și cu poșeta mea Louis Vuiton … Numai că la un moment dat am alunecat și era să cad când, deodată, ca din senin, un bărbat chipeș, frumos, elegant, cu ochii albaștri ca cerul senin, m-a prins în brațele lui puternice, s-a uitat lung la mine, privirile noastre s-au intersectat și el mi-a zis cu o voce blândă:
– Proasta dracului, uită-te pe unde mergi, că o să îţi spargi muia de bidon turtit !

One response

  1. te pocnește bine un astfel de banc :)))

    24 Mai 2012 la 19:48

Lasă un răspuns

